ما را دنبال کنید...

ثبت بیش از 1200 اثر در سوگواره بین المللی روایت اربعین

ثبت بیش از 1200 اثر در سوگواره بین المللی روایت اربعین

به گزارش واحد ارتباطات و اطلاع‌رسانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، آیین تقدیر از خادمین موکب بهداشتی_درمانی بسیج جامعه پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با حضور رئيس و اعضاي هيئت رئيسه دانشگاه و جمعي از دانشگاهيان برگزار شد.

در این مراسم؛ مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با تشريح اقدامات رسانه‌ای در دومین سوگواره روایت اربعین خاطرنشان كرد: طبق آخرین گزارشات دریافتی، بیش از 1200 اثر در سامانه ارسال آثار به ثبت رسیده است که نسبت به اولین سوگواره روایت اربعین رشد چشم گیری داشته است. از میان محتوای دریافتی بیش از 17 شرکت کننده بین المللی در بخش های مختلف این سوگواره شرکت کردند که با آغاز فرایند داوری در فاطمیه دوم، امیدواریم شاهد برگزاری آیین اختتامیه دومین سوگواره روایت اربعین با حضور میهمانان و برگزیده گان بین المللی و داخلی این مراسم باشیم.

وی با اشاره به حدیثی از امام صادق (ع) افزود: این محبت امام حسین است که ما را در این مسیر قرار داده است و خدا را سپاسگزاریم که موکب درمانی دانشگاه و حضور دانشجویان در قالب اردوی جهادی در ایام اربعین حسینی فرصتی بی بدیل برای خدمت رسانی به زائرین اباعبدالله الحسین(ع) را برای شما دانشگاهیان فراهم نمود.

دکتر علی خدیوی در ادامه افزود: روایتگری متن و باطن واقعی عاشورا است که برای حفظ آن باید این واقعه تاریخی به صورت صحیح روایت شود که به لطف خداوند متعال امروز به یک فرهنگ عمومی تبدیل شده است.

مسئول نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه در پایان از زحمات جهادگران بسیج جامعه پزشکی در مسیر اربعین حسینی تقدیر و تشکر نمودند.

نوشته های مرتبط
یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های مورد نیاز علامت گذاری شده اند *